Навчально-методична діяльність
Методична робота в Державному професійно-технічному навчальному закладі «Кам'янському центрі підготовки і перепідготовки робітничих кадрів» здійснюється згідно з Положенням про методичну роботу в професійно-технічному навчальному закладі Наказу Міністерства освіти і науки України від 12 грудня 2000 р. № 582.
У центрі здійснюється колективна та індивідуальна методична робота. Колективні форми методичної роботи: педагогічні ради, методичні комісії, інструктивно-методичні наради, теоретичні і практичні семінари.
Індивідуальними формами методичної роботи є: наставництво, консультації, самоосвіта, стажування. Індивідуальна методична робота педагогічних працівників здійснюється шляхом: взаємовідвідування уроків (результати записуються в індивідуальних папках і обговорюються на засіданнях методичних комісій, узагальнюються в наказах); робота над методичними розробками, з якими педагогічні працівники знайомлять колектив на семінарах та оглядах-конкурсах; проведення відкритих уроків, участь в роботі школи передового досвіду, відвідування інноваційних виставок та арт майстер-класів.
Педагогічна рада Центру здійснює свою керівну та аналітичну діяльність, визначає основні напрямки і завдання, конкретні форми роботи педагогічного колективу згідно плану роботи навчального закладу.
Засідання педагогічних рад проводяться згідно плану роботи Центра. Проведення педагогічних рад відбувається 1 раз в два місяці.
В навчальному закладі цілеспрямовано працюють шість методичних комісій:
1. Методична комісія кулінарної підготовки.
Методична проблема: „Розвиток креативності та творчості у учнів з метою підвищення якості навчання ”.
2. Методична комісія торгівельної підготовки.
Методична проблема: „Впровадження в процес навчання інноваційних інформаційно-виробничих технологій з метою кращої адаптації випускників на робочому місті ”.
3. Методична комісія професій побуту.
Методична проблема: „Впровадження в процес підготовки спеціалісті інноваційних виробничих технологій ”.
4. Методична комісія «Природно-математичного напрямку».
Методична проблема: „Методичне забезпечення дисциплін, комплексне використання дидактичного матеріалу, як засіб управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів на різних етапах уроку ”.
5. Методична комісія соціально-гуманітарного напрямку.
Методична проблема: „Психологічний супровід розвитку творчої активності учнів ”.
6. Методична комісія класних керівників.
Методична проблема: „ Впровадження системи виховання культури здоров’я з гендерним спрямуванням у виховний процес ”.
Діяльність методичних комісій забезпечує впровадження в навчально-виховний процес сучасних засобів навчання, застосування нових інформаційних технологій в навчальний процес, апробацію інноваційних методів навчання, вивчення системи міжпредметних зв'язків та особистісно-орієнтованого навчання, на реалізацію загальноучилищної та індивідуальних методичних проблем. У роботі методичних комісій практикуються різні форми проведення засідань: семінар-практикум, круглий стіл, тренінг, диспут та інші.
МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ КЦППРК
Науково-методичне, інформаційне та навчально-методичне
забезпечення навчально-виробничого, навчально-виховного процесу, науково-дослідної роботи
В центрі на високому рівні організована науково – експериментальна діяльність. Укладені угоди про співпрацю Інституту професійно-технічної освіти НАПН України з КЦППРК про експериментальну роботу педагогічного майданчика з проблеми: «Формування комунікативної культури суб’єктів навчально-виховного процесу» та експериментальну діяльність з проблем апробації та впровадження курсу «Основи енергоефективності»
Кам'янський центр підготовки і перепідготовки робітничих кадрів з 1995 року є соціальним партнером Дніпропетровського обласного центру зайнятості.
Методичні розробки викладачів та майстрів виробничого навчання
КЦППРК є учасником національних та міжнародних виставок «Інноватика в освіті України, «Сучасні навчальні заклади», які проводять Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України та Національна академія педагогічних наук. За останні роки (2010-2017) центр отримав бронзову, дві срібних та дві золоті медалі, нагороджений дипломом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України за високі творчі досягнення в інноваційному оновленні національної системи освіти
Вся навчально – методична діяльність спрямована на удосконалення навчально- виробничого та виховного процесу, програмно-методичне оновлення, запровадження інноваційних форм і методів діяльності, підвищення майстерності педагогічних працівників та задоволення потреби викладачів, майстрів виробничого навчання в оволодінні передовими технологіями навчання і виховання.