Педагогічний склад
Методична проблема: Створення умов для формування інноваційної свідомості майбутнього фахівця сфери послуг.
Педагогічне кредо: „Безумовне позитивне ставлення до дитини, опора на позитивне в ній”.
Умеренко Олена Володимирівна, викладач спецдисциплін
Методична проблема: Формування інформаційно – комунікативної компетентності майбутнього фахівця, як складової його професійної мобільності.
Педагогічне кредо: "Розвивати дитину, як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності".
Сокірко Оксана Іванівна, викладач спецдисциплін
Методична проблема: Педагогічна тактовність в роботі з проблемними підлітками.
Педагогічне кредо: "Правильно навчає той, хто навчає цікаво".
Давидов Михайло Валерійович, викладач спецдисциплін
Методична проблема: «Впровадження хмарних технологій для розвитку пізнавальної активності учнів на уроках інформатики»
Педагогічне кредо: "Складне зробити простим, просте зробити звичним, звичне зробити приємним."
Донченко Володимир Савелійович, викладач спецдисциплін
Методична проблема: «Формування позитивної мотивації на уроках засобами інноваційних форм і методів навчання»
Педагогічне кредо: "Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра."
Грищенко Ірина Іванівна, викладач спецдисциплін
Методична проблема: «Формування особистості до майбутньої професійної діяльності в інтересах людини, суспільства і держави.»
Педагогічне кредо: "Постійний пошук самовдосконалення, адже навчаючи інших, я навчаюсь сама."
Руденко Олена Петрівна, викладач спецдисциплін
Методична проблема: Використання інтерактивних методів оціннюваняя навчальних досягнень учнів на уроках теоретичного навчааня.
Педагогічне кредо: "Розвивати дитину, як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності".
Драгун Ольга Володимирівна, викладач математики
Методична проблема: Використання інноваційних методів навчання на уроках математики.
Педагогічне кредо: "Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості".
Федоренко Тетяна Гаврилівна, викладач хімії, біології
Методична проблема: Формування позитивної мотивації на уроках хімії засобами інноваційних форм і методів навчання.
Педагогічне кредо: «Гарний лише той учитель, у якому ще живе учень».
Радченко Тетяна Володимирівна, викладач фізики
Методична проблема: Використання інформаційних технологій для розвітку пізнавальної діяльності учнів.
Педагогічне кредо: "Найкращій засіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими".
Цвях Світлана Миколаївна, викладач української мови та літератури
Методична проблема: Формування національної свідомості учнів на уроках української мови та літератури через сучасні підходи до створення середовища для розвитку особистості
Педагогічне кредо: "Запалити в учневі бажання вчитися - мій девіз".
Чумаченко Володимир Миколайович, Липа Віктор Миколайович
Керівник фізичного виховання, викладач фізичного виховання
Методична проблема: «Впровадження інноваційних технологій та їх елементів на уроках фізичної культури»
Педагогічне кредо: «Ми вчимо інших і вчимося самі, ми виховуємо і самоудосконалюємось, і тільки тоді наші знання стануть здобутком наших вихованців.»
Каменська Анна Олегівна, методист
Методична проблема: Використання інформаційних технологій для розвітку пізнавальної діяльності учнів.
Педагогічне кредо: "Життя-це книга,і той,хто не вчиться, бачить лише одну сторінку".
Палабугіна Олена Ашурбеківна, психолог
Методична проблема: Розвиток життєвої компетентності підлітків в ПТНЗ
Педагогічне кредо: "У кожної людини є сонце, тільки його не треба гасить".
Клюєва Людмила Федорівна, соціальний педагог
Методична проблема: Формування духовної, творчої, всебічно розвиненої особистості з комплексом життєвих позицій і цінностей, успішна соціалізація дитини відповідно до вимог сучасного суспільства
Педагогічне кредо: "Дитина – це явище в нашому житті, а не випадковість. Даруй себе дітям! Будь терплячим і будь готовим до зустрічі з ними!".
Шевченко Катерина Володимирівна, майстер виробничого навчання
Методична проблема: Впровадження елементів ділової гри на уроках виробничого навчання по спеціальності, як один із методів активної праці учнів.
Педагогічне кредо: "Не витрачайте свій час в марній боротьбі за досконалість, просто прагніть робити все якнайкраще".
Машаріпова Тетяна Вікторівна, майстер виробничого навчання
Методична проблема: Впровадження хмарних технологій та новітніх методів для продуктивного уроку з метою підвищення інтересу до навчання учнів та становлення конкурентноспроможного робітника.
Педагогічне кредо: "Ми любимо свою професію і віримо, що наші зусилля у вихованні та навчанні дітей допоможуть формувати в учнях життєві компетентності".
Ліповенко Емма Євгеніївна, майстер виробничого навчання
Методична проблема: Організація продуктивності праці в сучасних умовах навчання на уроках виробничого навчання
Педагогічне кредо: "Чим більше знаєш, тим більше можеш".
Петрова Наталія Анатоліївна, майстер виробничого навчання
Методична проблема: Виховати людину нового покоління, використовуючи компетентнісно – орієнтовані педтехнології.
Педагогічне кредо: "Вчитель не той хто вчить, а у кого вчаться".
Страхова Антоніна Анатоліївна, майстер виробничого навчання
Методична проблема: Виховати людину нового покоління, використовуючи компетентнісно – орієнтовані педтехнології.
Педагогічне кредо: "Вчитель не той хто вчить, а у кого вчаться".
Гаркуша Лія Анатоліївна, майстер виробничого навчання
Педагогічне кредо: "Через пошук нових ідей до самовдосконалення особистості"
Єщенко Наталія Петрівна, майстер виробничого навчання
Методична проблема: Актуальність дослідження професійної орієнтації сучасності.
Педагогічне кредо: "Дружня робота колективу – запорука успіху ".
Дронь Оксана Олегівна
Методична проблема: Підвищення якості уроку в/н шляхом новаторства, творчого пошуку і практичної спрямованості навчання
Педагогічне кредо: "Ми любимо свою професію і віримо, що наші зусилля допоможуть формувати в учнях життєві компетентності"
Шуляк Ксенія Миколаївна, майстер виробничого навчання
Методична проблема: Сучасні підходи до організації виробничого навчання і застування хмарних технологій при проведені уроків та їх вплив на якість знань і умінь учнів.
Педагогічне кредо: "Доброзичливе відношення до людей, компетентність і творчий підхід в роботі, постійний розвиток себе як особистості".

Школьна Оксана Володимирівна, майстер виробничого навчання
Методична проблема: Методи і прийоми застосування інноваційних технологій у навчально-виробничий практиці.
Педагогічне кредо: "Не в кількості знань полягає освіта, а в повному розумінні й майстерному застосуванні в житті всього того, що знаєш".
Кодряну Лариса Миколаївна, майстер виробничого навчання
Методична проблема: Створення позитивного культурно – освітнього середовища для підвищення якості навчання під час виробничої практики.
Педагогічне кредо: "Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він - досконалий учитель."
Перетятько Лілія Олександрівна, майстер виробничого навчання
Методична проблема: Використання педагогічних технологій інтерактивного навчання на уроках виробничого навчання для підвищення якості знань учнів.
Педагогічне кредо: "Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити."
Токарєва Алла Василівна, майстер виробничого навчання
Методична проблема: Використання сучасних педагогічних технологій на уроках виробничого навчання для розвитку професійних умінь та навичок.
Педагогічне кредо: "Запали вогник у собі і тільки тоді ти запалиш вогник у дітей."
Косяшнікова Наталія Юріївна, майстер виробничого навчання
Методична проблема: Впровадження креативних методів навчання, як шлях до захопливого уроку, формування і розвиток знань, умінь, навичок та творчих здібностей учнів на основі індивідуального підходу у виробничому навчанні.
Педагогічне кредо: "Якими фарбами розмалюєш своє життя, таким воно і буде."
Крупій Лариса Миколаївна, майстер виробничого навчання
Методична проблема: Удосконалення форм і методів проведення виробничого навчання в групі кухар, кондитер.
Педагогічне кредо: "Мети досягає той, хто її прагне."
Герасімова Лілія Анатоліївна, майстер виробничого навчання
Методична проблема: Самостійне виконання учнем навчально-виробничих завдань та розвиток професійних інтересів у учнів.
Педагогічне кредо: "Якщо ви володієте знанням, дайте іншим запалити від нього свої світильники".
Литвинова Інна Миколаївна, майстер виробничого навчання
Методична проблема: Впровадження та використання інноваційних методів і технологій інтерактивного, розвивального навчання.
Педагогічне кредо: "Активний пошук нових форм і методів навчання."
Фундурат Ірина Іванівна, майстер виробничого навчання
Методична проблема: Диференційований підхід до особисості учня.
Педагогічне кредо: "Підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників, культура ділового спілкування в системі професійної культури особистості".
Грінь Алла Володимирівна, майстер виробничого навчання
Методична проблема: Впровадження в навчальний процес інноваційних інформаційних технологій.
Педагогічне кредо: "Навчаюсь сама, навчаю інших, і в цьому призначення бачу".
Садикова Маргарита Рафиківна, майстер виробничого навчання
Методична проблема: Впровадження в навчальний процес інноваційних та передових технологій як основа професійного зростання майбутнього фахівця.
Педагогічне кредо: "Неможливо людину навчити на все життя, її потрібно навчити вчитися все життя."
Суденкова Тетяна Валентинівна, майстер виробничого навчання
Методична проблема: Патриотичне виховання сучасної молоді.
Педагогічне кредо: "Кожен має дар і ми всі потребуємо реалізації."
Серебрякова Віта Валентинівна, майстер виробничого навчання
Методична проблема: Шляхи підвищення ефективності професійно – теоретичної підготовки кваліфікованих робітників через впровадження нових педагогічних, інформаційно – цифрових технологій.
Педагогічне кредо: "Бути справжнім вчителем - це не тільки передавати свої знання, а й нести високі моральні начала."
Чорна Тетяна Анатоліївна, майстер виробничого навчання
Методична проблема: Формування пізнавальної самостійності учнів шляхом використання сучасних технологій навчання.
Педагогічне кредо: "Учитель- людина, яка може робити важкі речі легкими ".