Информация

Наші координати

Україна 322520

Дніпропетровська обл.,

м. Кам'янське

вул. Медична, 2

тел.(05692)3-32-65

тел/факс(05692)3-83-88

         


 

Пошта

Вхід до
пошти

dptnz_kcpprk@ukr.net

 

Зараз на сайті

Зараз на сайті 0 користувачів і 2 гостя.
Гук Тетяна Вікторівна, викладач спецдисциплін

Методична проблема: Створення умов для формування інноваційної свідомості майбутнього фахівця сфери послуг.

Педагогічне кредо: „Безумовне позитивне ставлення до дитини, опора на позитивне в ній”.

 
   
Бараннік Раїса Петрівна, викладач спецдисциплін

Методична проблема: Використання наочних методів навчання на уроках теоретичного навчання з метою підвищення результативності уроків теоретичного навчання.

Педагогічне кредо: Педагогічне кредо: «Найважливіше у педагогічній діяльності – це гармонія у стосунках з учнями, їх батьками та колегами, постійний творчий пошук і самовдосконалення»

 

 

Умеренко Олена Володимирівна, викладач спецдисциплін

Методична проблема: Формування  інформаційно – комунікативної компетентності  майбутнього фахівця, як складової його професійної мобільності.

 Педагогічне кредо: "Розвивати дитину, як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності".

 

Сокірко Оксана Іванівна, викладач спецдисциплін

Методична проблема: Педагогічна тактовність в роботі з проблемними підлітками.

 Педагогічне кредо: "Правильно навчає той, хто навчає цікаво".

 

 

Давидов Михайло Валерійович, викладач спецдисциплін

Методична проблема: «Впровадження хмарних технологій для розвитку пізнавальної активності учнів на уроках інформатики»

 Педагогічне кредо: "Складне зробити простим, просте зробити звичним, звичне зробити приємним."

 

Донченко Володимир Савелійович, викладач спецдисциплін

Методична проблема: «Формування позитивної мотивації на уроках засобами інноваційних форм і методів навчання» 

 Педагогічне кредо: "Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра."

 

Грищенко Ірина Іванівна, викладач спецдисциплін

Методична проблема: «Формування особистості до майбутньої професійної діяльності в інтересах людини, суспільства і держави.» 

 Педагогічне кредо: "Постійний пошук самовдосконалення, адже навчаючи інших, я навчаюсь сама."

 

Руденко Олена Петрівна, викладач спецдисциплін

Методична проблема: Використання інтерактивних методів оціннюваняя навчальних досягнень учнів на уроках теоретичного навчааня.

 Педагогічне кредо: "Розвивати дитину, як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності".

 


Малишева Любов Петрівна, викладач суспільних дисциплін

Методична проблема: Модернізація викладання суспільних дисциплін з використання нових педагогічних та інтерактивних технологій. Формування громадської позиції та правосвідомості учнів. 

Педагогічне кредо: "Україна - європейська держава. я здійснюю цю реалність разом з учнями". 

 

Драгун Ольга Володимирівна, викладач математики

Методична проблема: Використання інноваційних методів навчання на уроках математики.

Педагогічне кредо: "Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості".

 

Федоренко Тетяна Гаврилівна, викладач хімії, біології

Методична проблема: Формування позитивної мотивації на уроках хімії засобами інноваційних форм і методів навчання.

 Педагогічне кредо: «Гарний лише той учитель, у якому ще живе учень». 

 

 

Радченко Тетяна Володимирівна, викладач фізики

Методична проблема: Використання інформаційних технологій для розвітку пізнавальної діяльності учнів.

Педагогічне кредо: "Найкращій засіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими".

 

 

Цвях Світлана Миколаївна, викладач української мови та літератури

Методична проблема: Формування національної свідомості учнів на уроках української мови та літератури через сучасні підходи до створення середовища для розвитку особистості

Педагогічне кредо: "Запалити в учневі бажання вчитися - мій девіз".

 

Чумаченко Володимир Миколайович, Охріменко Тетяна Юріївна, Липа Віктор Миколайович

Керівник фізичного виховання, викладач фізичного виховання, викладач фізичного виховання

Методична проблема: «Впровадження інноваційних технологій та їх елементів на уроках фізичної культури»

Педагогічне кредо: «Ми вчимо інших і вчимося самі, ми виховуємо і самоудосконалюємось, і тільки тоді наші знання стануть здобутком наших вихованців.»

 

Каменська Анна Олегівна, методист

Методична проблема: Використання інформаційних технологій для розвітку пізнавальної діяльності учнів. 

Педагогічне кредо: "Життя-це книга,і той,хто не вчиться, бачить лише одну сторінку".

 

Палабугіна Олена Ашурбеківна, психолог

Методична проблема: Розвиток життєвої компетентності підлітків в ПТНЗ  

Педагогічне кредо: "У кожної людини є сонце, тільки його не треба гасить".

 

Клюєва Людмила Федорівна, соціальний педагог

Методична проблема: Формування духовної, творчої, всебічно розвиненої особистості з комплексом життєвих позицій і цінностей, успішна соціалізація дитини відповідно до вимог сучасного суспільства   

Педагогічне кредо: "Дитина – це явище в нашому житті, а не випадковість. Даруй себе дітям! Будь терплячим і будь готовим до зустрічі з ними!".

 

Шевченко Катерина Володимирівна, майстер виробничого навчання

Методична проблема: Впровадження елементів ділової гри на уроках виробничого навчання по спеціальності, як один із методів активної праці учнів.

Педагогічне кредо: "Не витрачайте свій час в марній боротьбі за досконалість, просто прагніть робити все якнайкраще".

 

Машаріпова Тетяна Вікторівна, майстер виробничого навчання

Методична проблема: Впровадження хмарних технологій та новітніх методів для продуктивного уроку з метою підвищення інтересу  до навчання учнів та становлення конкурентноспроможного робітника.

Педагогічне кредо: "Ми любимо свою професію і віримо, що наші зусилля у вихованні та навчанні дітей допоможуть формувати в учнях життєві компетентності".

 

 

Ліповенко Емма Євгеніївна, майстер виробничого навчання

Методична проблемаОрганізація продуктивності праці в сучасних умовах навчання на уроках виробничого навчання

Педагогічне кредо: "Чим більше знаєш, тим більше можеш".

 

Петрова Наталія Анатоліївна, майстер виробничого навчання 

Методична проблема: Виховати людину нового покоління, використовуючи компетентнісно – орієнтовані педтехнології.

Педагогічне кредо: "Вчитель не той хто вчить, а у кого вчаться".

 

 

Кононенко Ірина Іванівна, майстер виробничого навчання 

Методична проблема: Методика й техніка застосування проблемних ситуацій під час виробничого навчання.

Педагогічне кредо: "Любов до дітей, безмежна віра в їх можливості, безперервний пошук найбільш ефективних прийомів навчати".

 

Страхова Антоніна Анатоліївна, майстер виробничого навчання 

Методична проблема: Виховати людину нового покоління, використовуючи компетентнісно – орієнтовані педтехнології. 

Педагогічне кредо: "Вчитель не той хто вчить, а у кого вчаться".

 

Гаркуша Лія Анатоліївна, майстер виробничого навчання

Методична проблема: Особливості підготовки кваліфіковах робітників на виробництві.

Педагогічне кредо: "Через пошук нових ідей до самовдосконалення особистості"

 

Єщенко Наталія Петрівна, майстер виробничого навчання 

Методична проблема: Актуальність дослідження професійної орієнтації сучасності.

Педагогічне кредо: "Дружня робота колективу – запорука успіху ".

 

Мироненко Валентина Федорівна, майстер виробничого навчання  

Методична проблема: Організація самостійної роботи учнів на уроках виробничого навчання та формування міжособистісної толерантності.  

 Педагогічне кредо: "Якщо хочеш виховати в дітях сміливість розуму, самостійність як особистісну рису, то створи такі умови, щоб спалахи їх думок утворювали царство думки, дай їм можливість відчути себе в ньому володарем".

 

Шуляк Ксенія Миколаївна, майстер виробничого навчання  

 Методична проблема: Сучасні підходи до організації виробничого навчання і застування хмарних технологій при проведені уроків та їх вплив на якість знань і умінь учнів.  

Педагогічне кредо: "Доброзичливе відношення до людей, компетентність і творчий підхід в роботі, постійний розвиток себе як особистості".

 

Школьна Оксана Володимирівна, майстер виробничого навчання  

Методична проблема: Методи і прийоми застосування інноваційних технологій у навчально-виробничий практиці. 

Педагогічне кредо: "Не в кількості знань полягає освіта, а в повному розумінні й майстерному застосуванні в житті всього того, що знаєш".

 

Брага Ольга Юріївна, майстер виробничого навчання  

Методична проблема: Впровадження новітніх технологій в організації проведення майстер – класів, як метод підготовки майбутніх фахівців ресторанного бізнесу.  

Педагогічне кредо: "Правильно навчає той - хто навчає цікаво.".

 

Кодряну Лариса Миколаївна, майстер виробничого навчання   

Методична проблема: Створення  позитивного культурно – освітнього середовища для підвищення якості навчання під час виробничої практики.  

Педагогічне кредо: "Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він - досконалий учитель."

 

 

Перетятько Лілія Олександрівна, майстер виробничого навчання   

Методична проблема: Використання педагогічних технологій інтерактивного навчання на уроках виробничого навчання для підвищення якості знань учнів.  

Педагогічне кредо: "Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити."

 

Токарєва Алла Василівна, майстер виробничого навчання   

Методична проблема: Використання сучасних педагогічних технологій на уроках виробничого навчання для розвитку професійних умінь  та навичок.  

Педагогічне кредо: "Запали вогник у собі і тільки тоді ти запалиш вогник у дітей."

 

Косяшнікова Наталія Юріївна, майстер виробничого навчання   

Методична проблема: Впровадження креативних методів навчання, як шлях до захопливого уроку, формування і розвиток знань, умінь, навичок та творчих здібностей учнів на основі індивідуального підходу у виробничому навчанні.   

Педагогічне кредо: "Якими фарбами розмалюєш своє життя, таким воно і буде."

 

Гапонова Ірина Олександрівна, майстер виробничого навчання   

Методична проблема: Використання сучасних виробничих технологій, методика використання дидактичного матеріалу на уроках професійно- теоретичної підготовки .    

Педагогічне кредо: "Мистецтво навчання, є мистецтво пробуджувати в юних душах допитливість і потім задовольняти її."

 

Крупій Лариса Миколаївна, майстер виробничого навчання   

Методична проблема: Удосконалення форм і методів проведення виробничого навчання в групі кухар, кондитер. 

Педагогічне кредо: "Мети досягає той, хто її прагне."

 

Іванілова Марина Юріївна, майстер виробничого навчання   

Методична проблема: Удосконалення професійно-педагогічних умінь майстра виробничого навчання та методи і форми виховання учнів. 

Педагогічне кредо: "Єдиний шлях, який веде до знання - це діяльність".

 

Герасімова Лілія Анатоліївна, майстер виробничого навчання   

Методична проблема: Самостійне виконання учнем навчально-виробничих завдань та розвиток професійних інтересів у учнів.  

Педагогічне кредо: "Якщо ви володієте знанням, дайте іншим запалити від нього свої світильники".

 

 

Сабадаш Юлія Анатоліївна, майстер виробничого навчання   

Методична проблема: Упровадження сучасних педогогічних технологій, використання міжпредметних звязків на уроках виробничого навчання. 

Педагогічне кредо: "Життя-це книга,і той,хто не вчиться, бачить лише одну сторінку."

 

Литвинова Інна Миколаївна, майстер виробничого навчання   

Методична проблема: Впровадження та використання інноваційних методів і технологій інтерактивного, розвивального навчання.    

Педагогічне кредо: "Активний пошук нових форм і метожів навчання."

 

Фундурат Ірина Іванівна, майстер виробничого навчання   

Методична проблема:  Диференційований підхід до особисості учня. 

Педагогічне кредо: "Підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників, культура ділового спілкування в системі професійної культури особистості".

 

Грінь Алла Володимирівна, майстер виробничого навчання   

Методична проблема:  Впровадження в навчальний процес інноваційних інформаційних технологій.

Педагогічне кредо: "Навчаюсь сама, навчаю інших, і в цьому призначення бачу".

 

Садикова Маргарита Рификівна, майстер виробничого навчання   

Методична проблема:  Впровадження в навчальний процес інноваційних та передових технологій як основа професійного зростання майбутнього фахівця.

Педагогічне кредо: "Неможливо людину навчити на все життя, її потрібно навчити вчитися все життя."

 

Суденкова Тетяна Валентинівна, майстер виробничого навчання   

Методична проблема:  Патриотичне виховання сучасної молоді.

Педагогічне кредо: "Кожен має дар і ми всі потребуємо реалізації."

 

Серебрякова Віта Валентинівна, майстер виробничого навчання   

Методична проблема:  Шляхи підвищення ефективності професійно – теоретичної підготовки кваліфікованих робітників через впровадження нових педагогічних, інформаційно – цифрових технологій.

Педагогічне кредо: "Бути справжнім вчителем - це не тільки передавати свої знання, а й нести високі моральні начала."

 

Чорна Тетяна Анатоліївна, майстер виробничого навчання   

Методична проблема:  Формування пізнавальної самостійності учнів шляхом використання сучасних технологій навчання.

Педагогічне кредо: "Справжній учитель той, у якому ще не вмер учень".

Лисиця Антоніна Олександрівна, майстер виробничого навчання   

Методична проблема:  Упровадження сучасних педогогічних технологій, форми активізації учнів підчас вступного інструктажу на уроках виробничого навчання.

Педагогічне кредо: "Уміти бачити та розкривати потенційні можливості кожної дитини"