Информация

Наші координати

Україна 322520

Дніпропетровська обл.,

м. Кам'янське

вул. Медична, 2

тел.(05692)3-32-65

тел/факс(05692)3-83-88

         


 

Пошта

Вхід до
пошти

dptnz_kcpprk@ukr.net

 

Зараз на сайті

Зараз на сайті 0 користувачів і 4 гостя.

Майстер ресторанного обслуговування

 Загальна характеристика професії

Обслуговує відвідувачів в ресторанах, кафе, інших закладах харчування. Виконує замовлення відвідувачів і отримує розрахунок за послуги. Прибирає після відвідувачів столи і заново сервірує їх. Несе матеріальну відповідальність за збереження посуду і виручку.

Вимоги до кандидатів

Для успішної роботи необхідні фізична витривалість, хороша координація рухів (на рівні усього тіла), розвинена зорова пам'ять, здатність розподіляти увагу і арифметичні здібності.

Медичні протипоказання

Робота не рекомендується людям із захворюваннями: органів дихання (бронхіальна астма, хронічний бронхіт тощо); серцево-судинної системи (гіпертонія, сердечна недостатність тощо); органів травлення (виразкова хвороба, цукровий діабет тощо); опорно-рухового апарату (хронічний ревматизм, деформації хребта тощо); нервової системи (неврози, нав'язливі стани тощо); органів зору (міопія високої міри); органів слуху (що викликають стійке пониження гостроти слуху); шкіри з локалізацією на кистях рук (дерміти тощо).

 Необхідні риси, що забезпечують успішність в професії 

Оцінка відвідувачами ресторану багато в чому визначається якістю роботи офіціанта. Ввічливий, акуратний офіціант налаштовує гостей на відпочинок, він передбачає їхні бажання, допомагає зробити вибір, залишаючись при цьому ненав'язливим. 
Офіціант (від латинського officians - службовець) - працівник ресторану, кафе, бару, їдальні, закусочної, підприємства харчування в туристичних комплексах, готелях, транспорті, що подає страви відвідувачам.
Більшість не здогадується, який нелегкий хліб офіціанта. Робочий день може продовжуватися 12-14 годин. Офіціант завжди на ногах. Крім того, не можна входити в зал з поганим настроєм.


Необхідні риси, що забезпечують успішність в професії:

- товариськість; 
- ввічливість; 
- легкість контактувати з людьми і розуміння особливостей їхньої поведінки;
- стійкість уваги;
- розвинена оперативна і довготривала пам'ять; 
- високі рахункові здібності; 
- хороший розвиток органів чуття (зору, нюху, тактильної чутливості); 
- фізична витривалість, спритність.

Обов’язки офіціанта

Головний обов'язок офіціанта — сервірування столу, а це справжнє мистецтво зі своїми правилами і законами. Наприклад, застелити скатертиною стіл можна приблизно десятьма способами. Прийомів скручування тканинних серветок ще більше. Ось тільки найпопулярніші: «лотос», «парус», «свіча», «книжка», «гармошка», «шапочка кардинала».
З посудом і приладами теж не все просто. Передбачений в ресторанному бізнесі мінімум столових предметів для однієї персони дорівнює дванадцять. Максимум — п'ятдесят найменувань. Це різноманіття інвентарю сервірування офіціант повинен розташувати на столі у певному порядку, та ще з врахуванням класу ресторану і типу заходу (індивідуальний, банкет, фуршет, коктейль, кейтерінг).
І все ж таки його основний обов'язок — обслуговування відвідувачів.