Скринька педагогічної майстерності
КАБІНЕТ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ПІДГОТОВКИ
Скринька педагогічної майстерності
1.« Уроки контролю і корегування знань з комп’ютерною підтримкою. Геометрія. І курс. »
(зміст циклу уроків з геометрії на І курсі)
Автор роботи: Драгун Ольга Володимирівна викладач математики, спеціаліст вищої категорії
Методична розробка на тему «Уроки контролю і корегування знань з комп’ютерною підтримкою. Геометрія. І курс» містить теоретичний та практичний матеріал, який допоможе вчителям математики якісно та на сучасному рівні провести контроль рівня знань, навичок та умінь з геометрії на І курсі, організувати повторення на ІІ курсі та при підготовці до Зовнішнього незалежного оцінювання .
Автором розроблено зміст циклу уроків контролю і корегування знань з геометрії на І курсі відповідно чинній програмі та критеріям оцінювання з математики, які мають комп’ютерну підтримку у вигляді тестів для превірки знань та слайд-шоу узагальнення та систематизації навчального матеріалу з кожної теми.
Посібник призначено для вчителів математики середніх загальноосвітніх навчальних закладів.
2. Методичний дорадник «Інноваційні технології у викладанні суспільних дисциплін» (Під кутом зору викладача)
Автор роботи: Малишева Любов Петрівна викладач суспільних дисциплін, спеціаліст вищої категорії
Мета дорадника, дати оглядову картину, на прикладах застосування інноваційних технологій та методичних розробок уроків. Використання активних та інтерактивних методів та прийомів навчання найкращим чином вирішують навчально-виховні завдання, що стоять перед вчителем.
Дорадник в повній мірі показує застосування інтерактивних технологій на прикладах окремих тем, на розробках уроків та в позаурочній роботі під кутом зору вчителя.
Дорадник можу бути використаний широким колом вчителів-початківців та вчителів з досвідом роботи.
3. «ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ АКТИВНОГО ТА ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ФІЗИКИ» (Уроки, лабораторні роботи)
Автор роботи: Радченко Тетяна Володимирівна, викладач фізики.
У своїй роботі викладач звертає увагу на потребу і можливість організації навчального процесу у такий спосіб, щоб учні самі для себе відкривали процеси, що відбуваються, відчули потребу дізнатися які ж фізичні процеси є невід’ємною частиною їх повсякденного життя і майбутньої професії. Такий метод подання матеріалу ще більше підкреслює учневі необхідність у вивченні фізики і сприяє вихованню пізнавального інтересу та створенню міжпредметних зв’язків з спеціальними дисциплінами і майбутніми професіями.
4. «Формування інтелекту успіху на уроках хімії з професії «кухар-кондитер» (Розробка теми «Вуглеводи»)
Автор роботи : Федоренко Тетяна Гаврилівна викладач хімії, спеціаліст вищої категорії
Посібник викладача Федоренко Т.Г. присвячений розвитку інтелекту та пізнавальної активності на уроках хімії. На конкретних прикладах викладач показав ефективні прийоми та методи роботи, які сприяють збільшенню цікавості учнів до предмета і стимулюють їхній інтелектуальний розвиток. На своїх уроках викладач показує учням зв'язок кожної теми з повсякденним життям, важливість розуміння окремих хімічних процесів для особистого життєвого досвіду.