Информация

Наші координати

Україна, 51900

Дніпропетровська обл.,

м. Кам'янське

вул. Медична, 2

тел. (0569) 55-43-14;   

                   55-43-10

https://www.facebook.com/

       dptnzKCPPRK/

 

         

 

Пошта

Вхід до
пошти

dptnz_kcpprk@ukr.net

 

Зараз на сайті

Зараз на сайті 0 користувачів і 1 гість.

 Перші кроки до вершини педагогічної майстерності

     Педагогічна майстерність – це високе мистецтво навчання і виховання, що постійно удосконалюється. Підвищення педагогічної майстерності доступне кожному педагогу. Метою осібника є формування знань, умінь та навичок педагогічної  майстерності,  комунікативної  компетенції, уміння викладання в сучасних умовах, підготовки конкурентоспроможних фахівців.
     Велику роль у процесі професійного і творчого зростання педагога відіграє його самоосвіта. Професійне становлення педагога – викладача, майстра виробничого навчання, вихователя – довготривалий процес, який починається від обрання професії до перших років самостійної роботи в навчальному закладі. Проблема фахової адаптації набуває величезного значення серед проблем успішного професіоналізму молодого вчителя.             Вирішення цієї проблеми значною мірою сприяє уникненню таких негативних явищ, як нестабільність педагогічних кадрів, їх плинність, повільне зростання педагогічної майстерності. 
     Самоосвіта – це усвідомлена потреба в постійному вдосконаленні своєї професійної діяльності з акцентом на створення умов для розвитку особистісно і соціально значущих власних рис.
     Як підтверджує досвід, основними принципами самоосвітньої роботи педагога на всіх етапах удосконалення його професійної майстерності та творчої діяльності є:
Комплексне вивчення теорії, наукових основ предмета, питань психології, дидактики, теорії виховання.
Поєднання науково-теоретичної підготовки з оволодінням навичками практичної діяльності.
Взаємозв’язок освіти з творчими пошуками.
Поєднання самостійних занять педагога з його участю в різноманітних колективних формах підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.
     Організація самоосвіти педагога залежить від рівня його підготовки, визначення проблем, мети вдосконалення його педмайстерності, вибору форм і методів узагальнення досвіду, а також від стилю управління педагогічним колективом.
     Самоосвіта дає позитивний результат у тому разі, якщо вона здійснюється цілеспрямовано, планомірно, систематично і відбувається в напрямку стимулювання мотивації педагога.
 
Методичні рекомендації молодим учителям щодо підготовки до уроку -  drive.google.com/file/d/1TSGI02uDU2_BmyAhwwtAUEX6s-4wYHsz/view ;
 
Методичні рекоменації щодо організації тп проведення уроків - drive.google.com/file/d/10xrTZm1X9vnbBYwbfCOEU6wpZHXYYCo0/view ;
 
Структурний аналіз уроку  drive.google.com/file/d/1SGzrZKvzxFhdRmrQjMyDyYqa3moDNFSA/view ;
 
Сучасні вимоги до уроку - drive.google.com/file/d/1sKyU-v_WFSN4VGRccxaiLCXFY0yVre_3/view ;
 
Урок виробничого навчання - drive.google.com/file/d/1Vhbd-54TxtFTmlAxarBYef9b80gIPv5Z/view ;